Translate

KTOŚ CHCE WAS SPOTKAĆ ?

Nie wiem czy w Polsce jest program w telewizji pod takim tytułem. 

W Grecji od wielu lat jest on bardzo popularny. Tytuł tłumaczy sam w sobie o czym on jest.

W dzisiejszym świecie gonitwy za karierą , za pieniądzem często nasze stosunki rodzinne i towarzyskie giną w tym "tunelu życia".

Po pewnym czasie , najczęściej gdy latka mijają zaczynamy wspominać to co mineło , naszych znajomych z różnych etapów naszego życia, rodzinę z którą utrzymywaliśmy ścisły kontakt, a która teraz jest gdzieś daleko lub po prostu jest zaganiana w swoim trybie życia.

Tylko czasami, kiedy mamy chwilę czasu na przemyślenia , o ile go mamy, możemy zastanowić się nad tym , kogo byśmy chcieli ponownie zobaczyć . 

W tym celu właśnie powstał ten program w TV .

 Dzięki niemu wiele znajomych z dawnych lat ponownie spotkało się, wiele rodzin rozsypanych po świecie spotkało się lub nawiązało ponownie utracony kontakt.

Czy Wy macie kogoś kogo byście chcieli spotkać ???



Bardzo często myślimy o tym kiedy spotykamy dawnych znajomych i wspominamy różne sytuacje sprzed wielu lat.
Sama pamiętam przypadkowe spotkania na Korfu z moimi znajomymi z Polski z okresu szkoły. 

Takie spotkania często mają bardzo żywy charakter i później kontakt nadal się utrzymuje przez internet.

Często właśnie przez internet odnajdujemy dawnych znajomych. 

To jest ta dobra strona internetu dzięki któremu możemy odnaleźć osoby z naszego życia , które coś dla nas znaczą i z którymi chcielibyśmy ponownie się spotkać.

Mam wiele takich przykładów z mojego życia , kiedy po wielu latach mieszkając na Korfu odnalazłam moich dawnych znajomych z którymi do dnia dzisiejszego utrzymuje żywy kontakt. 
Myślę , że szczególnie ci którzy wyjeżdżają i żyją gdzieś daleko od miejsca gdzie się wychowali doceniają to. Ja jestem jedna z nich.
Internet i możliwość rozmowy z kontaktem nawet wizualnym przez SKYPE przybliża ludzi mieszkających daleko od siebie.

Sama to znam , bo codziennie jestem z moją córą , która mieszka z rodziną w Anglii i mimo tej odległości razem prawie codziennie pijemy kawusię , razem często gotujemy , czy nawet bawię się z wnukami przy pomocy kamery!

Technologia pomaga tym , którzy chcą być razem , dzielić się na co dzień swoim życiem , przeżyciami i myślami.
Jednak jest wiele przypadków , kiedy w dniu obecnym dzisiejszy sposób życia oddalił od siebie wielu ludzi i to często nawet bliskich członków rodziny.

Jak często się mówi " z rodziną najlepiej wychodzi się na zdjęciu". Znacie to powiedzenie , jest pełne prawdy. 

Bo w każdej rodzinie są problemy i jak pisał w Annie Kareninie Tołstoj " wszystkie szczęśliwe rodziny są do siebie podobne, a każda nieszczęśliwa jest nieszczęśliwa w inny sposób".

I tak ten wspaniały program w TV bardzo często łączy ponownie rodziny, które przez  zaniedbanie lub dziwny los straciły ze sobą kontakt.Wielu z Was z pewnością ma rodzinę gdzieś za granicą czy w oddalonym miejscu w kraju i z pewnością takie sytuacje zna.

Wakacje to idealny okres w czasie którego możemy spotkać się ponownie z dalszą rodziną czy znajomymi. Takie spotkania po latach często pełne są  wzruszenia i nawet łez.

Na Korfu bardzo często mi się to zdarza. 

Szczególnie ostatnio , kiedy na wyspę przyjeżdża bardzo dużo turystów z kraju , bo ponoć Korfu jest "modnym miejscem na wakacje dla Polaków".

Żyjąc na wyspie bardzo często spotykam się ostatnio z czytelnikami mojego blogu w różnych miejscach na wyspie.  Te przypadkowe spotkania , przyznam, są bardzo miłe. 
Wielu z Was pisze do mnie o tym , że będziecie na wakacjach na Korfu i zapraszacie mnie na wspólną kawusię i pogadankę.
To jest bardzo miłe i serdecznie , z całego serca Wam za to dziękuję!!! Sama propozycja to tak jakbym tą kawusię już z Wami wypiła !

Jednak jak chyba sami rozumiecie nie jest możliwe spotykanie się z Wami wszystkimi w czasie Waszych wakacji na tej wyspie , bo dni letnich by mi na to nie wystarczyło i co najważniejsze mam na wyspie moje, bardzo wypełnione prywatne życie z rodziną. 

Poza tym jesteśmy właściwie razem na codzień przez kontakt przez mój blog , czy moja stronę na FB. 

Tutaj możecie codziennie zaglądać , tutaj możecie codziennie zadawać mi Wasze pytania i z pewnością na każde Wam odpowiem.


Staram się też często dawać moje filmiki na mojej stronie w FB, w których Wam odpowiadam (na żywo) na zadawane przez Was pytania . 

To tak jakbyśmy się spotkali.

A wracając do głównego tematu. 

Czy zastanawialiście się kiedyś nad tym pytaniem???

 Czy Wy sami chcecie kogoś ponownie spotkać??

Może teraz , w czasie wakacji macie czas by o tym pomyśleć.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz