Translate

JAK CZYTAĆ MÓJ BLOG O KORFU

⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️

 How can you read my blog about Korfu ? You can read it in your language too!

⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️

Mój blog napisany jest w języku polskim bo początkowo myślałam, że będą go czytać przede wszystkim moi Rodacy. Statystyka pokazuję jednak, że czytelnicy mojego blogu są różnej narodowości i są rozsypani po całym świecie. To jest bardzo miła niespodzianka dla mnie.



Google daje nam jednak wiele możliwości. Między innymi możecie automatycznie przetłumaczyć moje artykuły na wybrany przez Was język. 

Po prostu należy zmienić jezyk polski na Wasz język wybierając go w opcji pod głównym zdjęciem po lewej stronie na pierwszej stronie blogu tutaj ⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️


Wybieracie tutaj język i automatycznie Google przetłumaczy wszystko na Wasz język - to takie proste!

W ten sposób cały mój blog o Korfu możecie czytać w Waszym języku. Może to być angielski, niemiecki, grecki itd. 





Sami to wybieracie. Czasami niektóre słowa nie są doklanie przetłumaczone,  ale w 97% czytać się wszystko przyjemnie.

Jak najlepiej czytać mój blog?

Wiele osób czytać go chronologicznie od pierwszych artykułów do ostatnio napisanego.

Na moim blogu macie ponad 600 artykułów o Korfu i nie tylko. 

Osobiscie proponuję Wam czytać je w grupach tematycznych zaczynając od tych, które Was interesują najbardziej.

Wchodząc na mój blog na pierwszej stronie pod głównym zdjęciem zobaczycie mój ostatnio napisany artykuł. Po jego prawej stronie są umieszczone grupy tematyczne według których możecie czytać moje artykuły. Przy każdej grupie macie też umieszczoną liczbę artykułów zajmujących się tą tematyką

Przykładowo,  ci którzy interesują się zaplanowaniem wakacji na Korfu powinni zacząć czytać od artykułów z serii WAKACJE NA KORFU.

Ci z Was, których interesują przepisy na greckie dania mają serię artykułów pod hasłem KUCHNIA GRECKA.

Jest też seria artykułów z moimi przepisami kuchni korfiańskiej.

Artykuły o dzisiejszej Grecji znajdziecie w serii DZISIEJSZA GRECJA.

Mój blog zawiera wiele informacji o tej uroczej wyspie , o jej historii, ciekawych do odwiedzenia miejscach, o mentalności tutejszej ludnosci, moich radach do zorganizowania udanych wakacji na Korfu,  o życiu na Korfu w okresie zimy ( ten temat Was bardzo interesuje). 

Wiele artykułów napisałam odpowiadając na zadawane mi przez Was pytania.

Jeśli szukacie artykułów na jakiś szczególny temat możecie w wyszukiwarce po prawej stronie napisać słowo - hasło,  np. namiot, rower, domy, zima, rezerwacja, zakwaterowanie, nieruchomości, oliwki, winnica itp. 

Pod każdym napisanym artykułem umieszczam kilka kluczowych słów, które pozwalają Wam znaleźć te poszczególne artykuły. 

Dodatkowo jeśli macie jakieś dodatkowe pytania do mnie możecie umieszczać je w komentarzach pod artykułami i ja postaram się jak najszybciej na nie odpowiedzieć. 

Życzę miłego czytania !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz