Translate

ŚWIĄTECZNE ŻYCZENIA

Kolejne święta Bożego Narodzenia przed nami.

I jak to już się dzieje od kilku lat ja też chcę Wam złożyć moje najserdeczniejsze życzenia.




Wszystkim czytelnikom mojego blogu i mojej strony na Facebooku  życzę po pierwsze dużo zdrowia oraz wesołych i spokojnych świąt w gronie ukochanych.

Oby każdy z Was w te dni czuł ciepło bijące z serc ukochanych osób. Niektóre z nich mogą być koło Was, inne mogą być daleko w innym kraju, w innym mieście czy innym domu. 
To nie jest aż tak ważne!!!
Ważne jest to by mieć takie ukochane przez nas osoby, które wzajemnie nas kochają. To jest najwiekszy nasz skarb w tym życiu.

Zróbcie wszystko by tych dni nie przegapić. Nacieszcie się nimi w wybranym przez Was gronie.

Święta to po pierwsze ciepło rodzinne, więzi psychiczne.

To, że w tym czasie najczęściej siedzimy przy suto zastawionym stole i w bardzo mile udekorowanych pomieszczeniach to jest inna sprawa. Też ważna, ale nie najważniejsza.
Ważne jest by mieć w tych dniach słońce w sercu, pogodę ducha i uśmiech na twarzy. Nie ten sztuczny, ale ten prawdziwy wychodzący z naszego wnętrza.

Problemy w życiu zawsze były, są i będą w naszym życiu. Święta to nie jest okres do ich rozwiązywania i zamartwiania się, że istnieją. Święta są po to by świętować, że jesteśmy na tym świecie. Doceńmy to.  
W te dni starajcie się być daleko od osób negatywnych (toksycznych). One zawsze znajdą dziurę w całym lub inaczej mówiąc problem w każdym rozwiazaniu!!!  To idealne osoby by zepsuć atmosferę świąt.

Dajcie w tych dniach Waszym dzieciom czy wnukom wiele powodów do radości i wspólnej zabawy tak by te święta pozostały w ich pamięci na zawsze. To takie ważne w budowaniu zdrowej psychiki młodego człowieka.

O ile jesteście chorzy i walczycie o to by wyzdrowieć nabierzcie dużo pozytywnej energii w tych dniach od osób Was otaczających. Ja też z mojej strony przesyłam Wam choćby trochę korfiańskiego słoneczka i życzę szybkiego powrotu do zdrowia.







Jeśli święta spędzicie sami postarajcie się stworzyć wokoło siebie przyjemną atmosferę by nawet w takiej sytuacji nacieszyć się tymi dniami. Nawet będąc sami możecie to zrobić, to Wam się należy.

Ja z mojej strony postaram się w trakcie świąt, o ile czas mi na to pozwoli, podawać na mojej stronie w FB zdjęcia z moich świątecznych chwil by dotrzymać Wam towarzystwa.  

Z pewnością bez codziennej świątecznej kawusi nie obędzie się. 
Cieszy mnie, że krąg osób, które piją ze mną taką kawusię powiększa się. Coś mi się wydaje, że stworzymy klub miłośników wspólnej kawusi !!! 🤣🤣




Niektórzy z Was są jeszcze w podróży do domu rodzinnego, do domu swoich dzieci czy wnuków. Uważajcie na siebie by dotrzeć w zdrowiu i szczęśliwie.

Ja też czasami na święta jestem poza Korfu. Jak lecą latka to poza własnym domem na świecie mamy wiele innych NASZYCH  domów do świętowania. Ważne jest byśmy wszędzie tam byli oczekiwani i witani z wielką radością i otwartymi ramionami 😍😍😍

WESOŁYCH ŚWIĄT.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz