Translate

NOWY ROK ZAWSZE WITAM Z MUZYKĄ

Dzisiaj witamy nowy rok. Od dzieciństwa osobiście witam go z muzyką . To tradycja mojej rodziny, którą kontynuuję do dnia dzisiejszego.

Z bijącym sercem oczekuję na noworoczny koncert symfonicznej orkiestry z Wiednia !!!! Jak to będzie w tym roku? Kto będzie dyrygował? Jak będzie dekorowana  w tym roku ta piękna sala wiedeńska tymi cudownymi kwiatami ?  Czy w czasie koncertu będziemy mogli ponownie oglądać tańce baletu wiedeńskiego . 

Te magiczne pary w pięknych strojach - panie w długich sukniach , panowie we frakach - obrazki jak z bajki.



Od kiedy pamiętam w moim życiu ten dzień był zawsze z tym wydarzeniem związany. O 12 w południe zawsze zasiadam przed TV by słuchać muzyki rodziny Straussa - te piękne walce i polki itp. 

Na szczęście dla mnie ten koncert jest transmitowany w wielu krajach świata i tak po przyjeździe do Grecji nie straciłam go i nadal go oglądam. 

Tyle lat mojego życia - zawsze ten sam koncert w nowy rok !




Pamiętam jak przed wieloma laty jako małe dziecko usiadałam na kolanach mojego taty i razem ten koncert oglądaliśmy . Urocze było też to , że właśnie przy rytmach tych walcy z tego koncertu mój tato nauczył mnie tańczyć walca. Jako mała dziewczynka stawałam na jego stopach i tak tańczyliśmy razem po pokoju - niezapomniane chwile.....

 Może i to jest powodem mojego wielkiego sentymentu do tego dnia i tej tradycji.

Masz szczęście , że miłość do muzyki i do tańczenia wspaniale walca posiada też mój małżonek i tak razem zachwycamy się tymi melodiami.

w czasie transmisji telewizyjnej poza piękną muzyką oglądamy piękne krajobrazy z Austrii często połączone tańcem baletu , walcami, polką itp. w salach pałacu czy nawet na zewnątrz w plenerze.






O ile nie mieliście okazji zobaczyć tego koncertu do dzisiaj - w telewizji szukajcie go  1 stycznia o 12.00.

Z pewnością w Polsce ten koncert nadal jest transmitowany.

Jest to świetna okazja by melodyjnie wejść w następny rok naszego życia , z dawką pozytywnej energii, z wieloma postanowieniami , wieloma pragnieniami dla nas i dla naszych ukochanych....

Jeszcze raz - WSZYSTKIEGO  NAJLEPSZEGO W NOWYM ROKU !!!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz