Translate

Szczęśliwego Nowego Roku 2018 !!!!


Dzisiaj mamy ostatni dzień roku 2017 .

 Czas na wspomnienie tego co w tym roku było w naszym życiu istone, zapamiętać te miłe chwile , zapomnieć o złych i nauczyć się z błędów , które popełniliśmy.

Wieczorem będziemy witać nowy rok z wielką nadzieją na to , że będzie lepszy  lub przynajmniej nie gorszy od tego , który mija.

Ja z mojej strony chće przekazać wszystkim czytelnikom mojego blogu najserdeczniejsze życzenia -

Szczęśliwego Nowego Roku 2018 !!!

Niech nadchodzący rok przyniesie Wam wszystko o czym pragniecie.!!!



Z nowym rokiem zmieniłam też adres mojego blogu i będziemy teraz wspólnie "spacerować " po moje ukachanej wyspie pod tym nowym adresem   (www.korfumojaprzystan.blogspot.gr ). 

Bardzo mnie cieszy fakt , że liczba czytelników mojego blogu ciągle wzrasta. Pod nowym adresem mam też więcej możliwości lepszego przekazania Wam wszelkich wiadomości. Mogę pokazać więcej zdjęć i dodatkowo filmiki , które bardzo lubicie.

Witam też czytelników blogu mieszkających poza Polską !! 

Z możliwości obserwowania statystyki blogu na nowej stronie widzę , że są czytelnicy blogu z Australii, Argentyny, Ameryki , z wielu krajów Europy i nawet  3 osoby z Japonii !!!! 

To było dla mnie zaskoczenie !!!

Wydaje mi się , że to wynika z większych możliwości tej strony , która pozwala przetłumaczyć moje artykuły na jakikolwiek inny język istniejący w google przez łatwą zmianę języka na głównej stronie wejściowej blogu. Istnieje na górze strony miejsce w którym wybieramy język . 

Cieszy mnie to niezmiernie , bo od teraz nawet moi znajomi na Korfu będą mogli łatwo czytać tą stronę w języku greckim !!

Dodatowo wszystkie moje znajome będą mogły przeczytać moje przepisy kulinarne i nie bedzie potrzeby na tłumaczenie tego telefonicznie. Szczególnie chodzi mi o pieczenie chleba czy o przepis na moje polskie słone paluszki , ktore wiele z moich znajomych wprowadziło na świąteczny stół na Korfu.

To jest jedna z niespodzianek tego nowego roku , który mamy przed sobą !

Czekamy wszyscy na wiele innych i na tym polega piękno życia !!!



Życzę dobrej zabawy w Sylwestra !!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz